استقلال نوين
مطالب ورزشي علي الخصوص فوتبالي

اسطوره باشگاه ميلان و تيم ملي فوتبال ايتاليا صحبت‌هاي جالبي را در مورد مدافع رئال مادريد انجام داده است.


 سرخيو راموس در سال‌هاي اخير خود را به عنوان انتخاب نخست براي قرار گرفتن در ترکيب رئال مادريد و تيم ملي اسپانيا معرفي کرده است.

او در ليگ داخلي اسپانيا همه جام‌ها را به دست آورده و به همراه «لاروخا» نيز در يورو 2008 و 2012 و همچنين جام جهاني 2010 به عنوان قهرماني دست يافته است.

البته راموس در برخي از ديدارها ممکن است اشتباه‌هاي فاحشي کند که نمونه آن در تساوي دو بر دو اسپانيا مقابل مقابل شيلي بود. او همچنين بازيکن بسيار خشني است به شکلي که در هشت فصل حضورش در سانتياگو برنابئو 16 بار از زمين اخراج شده و بيش از 100 کارت زرد گرفته است.

پائولو مالديني، اسطوره تيم‌هاي ميلان و ايتاليا که در زمان خود يکي از بهترين مدافعان جهان بود در مورد راموس گفت: سرجيو همه چيز براي بدل شدن به يک مدافع خوب را دارا است. در حال حاضر او با تياگو سيلوا در يک سطح قرار دارد اما ويژگي‌هايي دارد که مي‌تواند او را به مدافع شماره يک دنيا بدل کند. او بايد بيشتر روي ضربه‌هاي سر خود کار کند زيرا از نظر قدرت و تکنيک به اندازه کافي توانايي دارد. کارلو آنچلوتي که سابقه همکاري با او را دارم مي‌تواند او را به مدافع بهتري بدل کند. راموس توانايي بازي کردن در پست‌هاي مختلفي از خط دفاع را دارا است اما براي بدل شدن به بهترين مدافع مياني همواره بايد بهترين نمايش در ترکيب تيم را داشته باشد. هميشه.

تيم فوتبال رابين کازان روسيه در ورزشگاه لوژنيکي مسکو موفق شد چلسي را شکست دهد اما اين تيم انگليسي بود که در مجموع دو بازي رفت و برگشت پيروز شد و به نميه نهايي ليگ اروپا راه يافت.


 چلسي که بازي رفت را در استمفوردبريج با نتيجه 3 بر يک به سود خود به پايان برده بود در بازي برگشت نيز خيلي زود به گل رسيد. فرناندو تورس در دقيقه 5 براي چلسي گل زد تا اين تيم را يک بر صفر پيش بيندازد. ايوان مارکانو مدافع رابين کازان در دقيقه 51 بازي را به تساوي کشيد اما تنها 4 دقيقه بعد ويکتور موزس بار ديگر چلسي را پيش انداخت.

به گزارش مهر، اين پايان کار نبود و گوکدنيز کارادنيز در دقيقه 62 بار ديگر نتيجه را براي رابين کازان به تساوي کشاند و در دقيقه 75 بيبرس ناچو از روي نقطه پنالتي گل سوم رابين کازان را به ثمر رساند تا اين تيم روسيه اي با نتيجه 3 بر 2 به پيروزي برسد اما با توجه به شکست 3 بر يک اين تيم در ديدار رفت چلسي در مجموع دو بازي با نتيجه 5 بر 4 به پيروزي رسيد و راهي مرحله نيمه نهايي رقابتها شد. عليرضا حقيقي دروازه بان ايراني رابين کازان در اين بازي در ليست 18 نفره اين تيم قرار نداشت.

سه بازي ديگر مرحله يک چهارم نهايي تا دقايقي ديگر آغاز مي شود تا تکليف سه تيمي که به چلسي در مرحله نيمه نهايي خواهند پيوست مشخص شود.

صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
موضوعات

آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان استقلال نوين رشت و آدرس esteghlal-novin.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان